vagy meglévő Trabantjukkal kapcsolatban.
Vásárlás, Aranyos sztorik, meghibásodások és javítási megoldások, történetek...
[Leveleiket ide írhatják: trabantmail@gmail.com]
__________________________________________________________________________
Imádom. Igénytelen, a szó jó értelmében. A szervízelés nem jelent gondot, minden szaki ért hozzá. Télen a világ végére is elvisz, a fütése kiváló. Számításaim szerint 17 Ft/km-be kerül átlagosan. Most áll, mert egy nagyobb felújítás vár rá, de biztos, hogy megcsináltatom. Csak én keverem a keveréket hozzá, szlovák szintetikus olajat használok (kb. 900 Ft/liter és így nem büdös olyan nagyon), 90-100-zal közlekedek, 5.5 l-es (télen 6.5) fogyasztással. Bontóban fillérekért lehet hozzá bármilyen alkatrészt kapni. Soha nem hagyott cserben, még kihagyó gyújtással is haza tudtam vele menni -20 fokban! Megvettem hozzá a katalizátort, bár még várok a felszereléssel. Megtartom, amíg lehet!...
...2005 októberében egy barom munkagép vezető nem adta meg az elsőbbséget, és én a tolólap helyett az árokba hajtottam. Az ügy több, mint egy fél évig húzódott, a biztosító (Hungária) engem hozott ki vétkes félnek, mondván "nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezettem", mert a sebességet úgy kell megválasztani, hogy ha az elsőbbséget nem kapom meg, akkor is meg tudjak állni egy hirtelen bekövetkező szituációban. Egyébként totálkárosra vették. Hosszú huzavona után (ügyvédi felszólítás, perrel fenyegetés...) a felét kifizették (50-50%), ami pénzből megcsináltattam a károkat (addig az autó állt), és még le is vizsgáztattam.
...2006 októberében megváltam tőle nehéz szívvel, de mivel jó állapotban volt, jó pénzt kaptam érte (50e). Az egyik haveromnak adtam oda üzembentartóival, azóta is látom, hogy naponta használja. Nem panaszkodik, pedig szoktam érdeklődni...
__________________________________________________________________________
Életem első autoja volt, olcso volt, jo volt a motor, valto, futomu, cak a karrosszeria volt rozsdas(persze a vas reszei nem a duroplast boritasok). Gyarilag 6 voltos elektromos rendszere volt, ezt hamar átalakitottuk 12-re, hosszu valtos volt, magahoz kepest jol ment, vitte a 120-at.Nem fogyasztott sokat mert vasarlas utan darabokra szedtük atneztük a motorjat kicsereltük a kopott dolgokat(nem sok volt) kitakaritottuk a porlasztot, beallitottuk, hibatlan lett, egyszer sem romlott el amig nalam volt.A karosszeria feher volt, sok elemet kicsereltünk ezert ujabbnak neztt ki(pl. lökhárítok mar nem hajlítottak), le is lett fenyezve nagyon szep lett, egy emberke azt itte 90-es évjárat.:) nagyon szerettem soha nem hagyott cserben, mindenhova elmentünk vele.A kepen mar nem tudom miert, nincs rajta ködlámpa, az ablakai sem sötetitettek mar.
__________________________________________________________________________
A törtfehér trabant volt a családi autónk (Apukám második autója és második trabantja) És egészen 1989-ig aktív szolgálatban állt, én szinte a hátsó ülésen nőttem fel. Azután megérkezett a régen várt, Skoda 120-as- és némi rokoni használat után egy színben várt a jobb sorsát , ami el is érkezett, amikor elvégeztem a középiskolát (mg gépésztechnikus lettem). Ekkor elkezdtem felújítani, ki lett lakatolva, a motorja is át lett nézve, átalakítottam 12 V-osra ( egy délután alatt), és kapott egy gyönyörű sötétkék festést (az MZ-k gyári színe), ha jól emlékszem Trinát magasfényű festékkel (ez 40ezer forintba került). Apuék elintézték a papírmunkát, és én örömmel kezdtem használni a teljeen egyedi megjelenésű Trabantot.
Azidőben lakodalmakban videóztam, és nemegyszer megtörtént, hogy beköszöntek a haverok, mondván "láttuk kinn a kocsidat!" Csak kisebb hibák fordultak elő . általában mindíg olyankor, mikor társasággal mentünk valahova, vagy amikor helyben közlekedtem, amikor egyedül mentem, vagy messzire kirándultunk, akkor soha, plusz egyszer-kétszer sietni kellet, hogy előbb érjünk a benzinkúthoz, mielőtt a benzin kifogy a tankból 8) , ennek folyományaként beszereltem egy warburg benzinszint-jelzőt.
Közben főiskolába mentem, és a Trabit is felhoztam Kecskemétre, ez nagyon nem tett jót neki, nemegyszer nyitották ki a motorháztetőt, és szívták le a benzint, aminek a hatására vettem egy zárható tanksapkát, és több garnitúra dísztárcsám is bánta a lakótelepen parkolást, valamint az állandó használat, és a csökkenő karbantartás miatt hanyatlani kezdett az állapota. ÉS időközben történt néhány kezelői hiba is, aminek egy megperzselődött első rendszámtábla, és egy önindítócsere lett a váge.
Mindeközben rengeteg Trabitalálkozón jártunk vele, és megjártuk a Börzsönyt is.
Az utolsó lökést a cseréjére az ún. "katalizátor rendelet" adta.
2004-ben végleg kivonattam forgalomból, jelenleg egy szín alatt várja, hogy legyen végre némi időm, és OT-s autóvá alakulhasson 2009-re.
__________________________________________________________________________ Azidőben lakodalmakban videóztam, és nemegyszer megtörtént, hogy beköszöntek a haverok, mondván "láttuk kinn a kocsidat!" Csak kisebb hibák fordultak elő . általában mindíg olyankor, mikor társasággal mentünk valahova, vagy amikor helyben közlekedtem, amikor egyedül mentem, vagy messzire kirándultunk, akkor soha, plusz egyszer-kétszer sietni kellet, hogy előbb érjünk a benzinkúthoz, mielőtt a benzin kifogy a tankból 8) , ennek folyományaként beszereltem egy warburg benzinszint-jelzőt.
Közben főiskolába mentem, és a Trabit is felhoztam Kecskemétre, ez nagyon nem tett jót neki, nemegyszer nyitották ki a motorháztetőt, és szívták le a benzint, aminek a hatására vettem egy zárható tanksapkát, és több garnitúra dísztárcsám is bánta a lakótelepen parkolást, valamint az állandó használat, és a csökkenő karbantartás miatt hanyatlani kezdett az állapota. ÉS időközben történt néhány kezelői hiba is, aminek egy megperzselődött első rendszámtábla, és egy önindítócsere lett a váge.
Mindeközben rengeteg Trabitalálkozón jártunk vele, és megjártuk a Börzsönyt is.
Az utolsó lökést a cseréjére az ún. "katalizátor rendelet" adta.
2004-ben végleg kivonattam forgalomból, jelenleg egy szín alatt várja, hogy legyen végre némi időm, és OT-s autóvá alakulhasson 2009-re.
Hol is kezdjem???Ez szerelem volt első látásra.Csillogott lilán-zölden, metál színben.Vezetni megtanulós első autónak indult, azután lett belőle a család és mindenki kedvence.Nem találkoztam még olyannal akinek ne tetszett volna.
Nagyon durvára sikerült a kicsikocsi.Zöld-lila metál,elektromos ablak,gombnyomásra nyílik a csomagtartó,duplacsövű kipufogó (jobb és bal oldal),könnyűfémfelni,napfénytető,az ültetés,első-hátsó lökhárítók,küszöbspojler,neon,mérges szemöldök,a beltér és motortér festése mind magukért beszél.De az igazsághoz hozzátartozik az is hogy nem az én kezem munkája, hanem György Zsolt kreativitásának és nagyon nagyon sok munkájának eredménye.
Mind e mellé igazi 2T feeling is társul, igazi élményautó kiállításra való.
Télen pöccre indul, de hideg van benne.Kicsit füstöl kicsit büdös(de kit érdekel???).Az ültetés miatt úgy áll az úton mint Katiban a gyerek.De emiatt nagyon finoman kell közlekedni vele(gödör nagyot üt,gumi eléri a sárhányót,lezúzom a lökhárítókat).Néha beköpi a gyertyát.Igazi negatívumként talán csak véget nem érő apróbb-nagyobb javításokat tudnám felhozni,de aki Trabit vesz az legyen rá felkészülve.
Nagyon durvára sikerült a kicsikocsi.Zöld-lila metál,elektromos ablak,gombnyomásra nyílik a csomagtartó,duplacsövű kipufogó (jobb és bal oldal),könnyűfémfelni,napfénytető,az ültetés,első-hátsó lökhárítók,küszöbspojler,neon,mérges szemöldök,a beltér és motortér festése mind magukért beszél.De az igazsághoz hozzátartozik az is hogy nem az én kezem munkája, hanem György Zsolt kreativitásának és nagyon nagyon sok munkájának eredménye.
Mind e mellé igazi 2T feeling is társul, igazi élményautó kiállításra való.
Télen pöccre indul, de hideg van benne.Kicsit füstöl kicsit büdös(de kit érdekel???).Az ültetés miatt úgy áll az úton mint Katiban a gyerek.De emiatt nagyon finoman kell közlekedni vele(gödör nagyot üt,gumi eléri a sárhányót,lezúzom a lökhárítókat).Néha beköpi a gyertyát.Igazi negatívumként talán csak véget nem érő apróbb-nagyobb javításokat tudnám felhozni,de aki Trabit vesz az legyen rá felkészülve.
__________________________________________________________________________
1996-ban vettem egy Őszi ,vasárnapi autóvásárban.Nem ez volt az első autóm,de mivel ezt vettem meg el?ször saját pénzből,így sokat jelentett nekem.(korábban már volt egy szül?k által vett trabim)
Nos az autóra nagy szükségem volt,mert akkor diplomáztam,és elkerültem vidékre,ahol jobbnak láttam,hogy AUTÓ-val közlekedjem.Igen autóval,mert nekem a trabi mindíg is autó marad!
Szóval a korábbi jó tapasztalatok miatt,és a vékony pénztárcám vezetett a jó öreg gépsárkány megvételéhez.Örömautózás volt vele az élet,soha semmi baja nem volt.Télen is a legnagyobb hidegben pöccre indult-amíg az akksi bírta-,meleget nem adott,de ha jól felöltöztem ,nem fáztam meg a hosszú utak alatt.aztán,mivel tényleg csak hajtottam-a kilóméter órát ki tudtam akasztani 3 személlyel-feladta a heroikus küzdelmet a f?tengely.Sajnos annyi pénzem nem volt,hogy eredetit vegyek bele-50000.-pénz lett volna ´98-ban-így egy felújított került bele.Nem volt már az igazi a lelkem,de még így is jó volt.Persze ha esett az es?,akkor beázott,nagy volt a motor,és szélzaj,de ezzel együtt lehetett élni.Beázás ellen mindíg volt nálam egy reklámszatyor amit magam alá tudtam tenni,hogy a nadrágom ne legyen legalább vízes.Hó végén már nem nyomtam a gázpedált tövig,így ilyenkor városban alig ette meg a 6 litert.Városon kívül pedig 80-90-el haladva 4,7-5,2 között ivott meg a jó keverékb?l.Közben megn?sültem,munkahelyet változtattam,de a jó öreg trabitól nem volt szívem megválni.Hozzámnőtt,hát mit tegyek?
Aztán 2002-ben végleg "meghalt "szegényke,ekkor már nem volt kedvem további forintokat áldozni rá,így vettem egy másik autót,de a trabit megtartottam,hogy majd egyszer megcsináltatom,és 20 év múlva,mikor már senkinek nem lesz előveszem.
Sajnos az élet nem úgy hozta,ezért 2005.06.13-án kivonattam végleg a forgalomból 3 év várakozás,és hosszas gyötrődés után.Persze mindezt úgy lehetett csak, hogy le kellett adni egy hivatalos méh. telepen.
Nagyon sajnálom,hogy ilyen sorsra jutott szegénykém,felnőtt férfi létemre elszorult a torkom mikor a telepen csináltam egy utolsó közös fotót magunkról.
Azt hiszem soha nem lessz még egy ilyen autóm,ami ennyire közel kerül majd hozzám.
Ezt a pár sort az Ő megemlékezésére,és az én lelki nyugalmam elérése érdekében írtam.
Nos az autóra nagy szükségem volt,mert akkor diplomáztam,és elkerültem vidékre,ahol jobbnak láttam,hogy AUTÓ-val közlekedjem.Igen autóval,mert nekem a trabi mindíg is autó marad!
Szóval a korábbi jó tapasztalatok miatt,és a vékony pénztárcám vezetett a jó öreg gépsárkány megvételéhez.Örömautózás volt vele az élet,soha semmi baja nem volt.Télen is a legnagyobb hidegben pöccre indult-amíg az akksi bírta-,meleget nem adott,de ha jól felöltöztem ,nem fáztam meg a hosszú utak alatt.aztán,mivel tényleg csak hajtottam-a kilóméter órát ki tudtam akasztani 3 személlyel-feladta a heroikus küzdelmet a f?tengely.Sajnos annyi pénzem nem volt,hogy eredetit vegyek bele-50000.-pénz lett volna ´98-ban-így egy felújított került bele.Nem volt már az igazi a lelkem,de még így is jó volt.Persze ha esett az es?,akkor beázott,nagy volt a motor,és szélzaj,de ezzel együtt lehetett élni.Beázás ellen mindíg volt nálam egy reklámszatyor amit magam alá tudtam tenni,hogy a nadrágom ne legyen legalább vízes.Hó végén már nem nyomtam a gázpedált tövig,így ilyenkor városban alig ette meg a 6 litert.Városon kívül pedig 80-90-el haladva 4,7-5,2 között ivott meg a jó keverékb?l.Közben megn?sültem,munkahelyet változtattam,de a jó öreg trabitól nem volt szívem megválni.Hozzámnőtt,hát mit tegyek?
Aztán 2002-ben végleg "meghalt "szegényke,ekkor már nem volt kedvem további forintokat áldozni rá,így vettem egy másik autót,de a trabit megtartottam,hogy majd egyszer megcsináltatom,és 20 év múlva,mikor már senkinek nem lesz előveszem.
Sajnos az élet nem úgy hozta,ezért 2005.06.13-án kivonattam végleg a forgalomból 3 év várakozás,és hosszas gyötrődés után.Persze mindezt úgy lehetett csak, hogy le kellett adni egy hivatalos méh. telepen.
Nagyon sajnálom,hogy ilyen sorsra jutott szegénykém,felnőtt férfi létemre elszorult a torkom mikor a telepen csináltam egy utolsó közös fotót magunkról.
Azt hiszem soha nem lessz még egy ilyen autóm,ami ennyire közel kerül majd hozzám.
Ezt a pár sort az Ő megemlékezésére,és az én lelki nyugalmam elérése érdekében írtam.
__________________________________________________________________________
TRAMP!!! Hm... ahogy megláttam kiskoromban egyet abban a pillanatban beleszerettem! elhatároztam hogy kell egy! sikerült is egyet szerezni de elég lepükkant volt! egy cs?rben volt tyúkól! gyorsan tréler aztán gyerünk haza! fél évbe került felújítani na meg nem kevés pénzbe! amit tudtam azt mind én csináltam meg rajta mert magamnak már csak nem végzek szar münkát... hosszú hónapok után amire végre kész lett, elkezdtem kijárkálni vele a városba! azt az ujjongást és sikongatást és bámuló tekinteteket nem bírom hitelesen leírni! hihetetlen hogy mit m?velnek emberek amikor meglátják! a legjobb sztorim az olt amikor állok a lámpánál és egyszercsak beáll mellém egy BMW! persze lesötétítve meg minden! azt veszem utána észre hogy lehúzódik a bömbi ablak és a csávó nem találja a szavakat! elkezdi hogy mennyire tetszik neki és hogy milyen jo lehet! mondom neki hogy az! nagyon jo és mégse kerül több tíz millioba! nagyon imádom az autóm és soha nem adnám el!
tisztelettel:PUHOS
tisztelettel:PUHOS
__________________________________________________________________________
Második autónak mindig tartottunk (vagy nem midnig de általában) egy
Trabantot. A szóbanforgó gépjárművet tavaly vettem ismerőstől 15
ezerért. A régebbi gépcsodákon igencsak megedzőttem, de ehhez az autóhoz
szinte alig kellett nyúlnom. Elég jól fogyasztott télen is, ja és mivel
új fűtődob volt rajta egy -egy kényszerűbb hajtásnál meleg is lett
benne. Mivel Trabanttal versenyzem ezért tréning és szervízautónak
használtuk, és néhány bokorugratót megjárt. Enek ellenére szinte alig
volt vele problémám. 4000-erenként kicseréltem a gyertyát meg tankoltam
(na jó néha azért lemostuk). Műszakira megcsináltattam a féket, + 2
hátsó pár lámpabúra a fakó helyett és ennyi. 4 személlyel elég lomha,
meg kényelmetlen, de volt hogy úgy megpakoltam Trabi alkatrésszel hogy a
földtől 3 centire volt a fara. Az alkatrészek beszerzése is még mndig
könnyű, de aki eredetit szeretne az vegyen egy jó állapotú autót
bontásra, vagy kutassa fel a falusi garázsok mélyét. Higgyétek el nagy
kincsekre tehettek szert, szinte ingyen. Sikerült bespájzolnom 10 évre
való Trabi alkatrészt és remélem jópár évig autózhatok(unk) még ezzek a
kétütemű csodaszarvassal.
__________________________________________________________________________
Még nincs egy éve hogy használom,de eddig kitünően teljesit. Igaz kapott egy sport kipufogórendszert,igy jobban megy egy fokkal,de a motorjára nem lehet panaszkodni,ehez a sújhoz kiválloan teljesit. kettesbe is csak ugy forgatja a kereket :) Az előzés is könnyedén megy vele. 110km/h-nál már lassabban gyorsul,de egy kis eröltetéssel viszi a 140-et. A váltója lehetne jobb is mert a 3.at nem szereti, de ezért a pénzért ez elfogadhato. A méreteiből adódóan kiváloan lehet vele parkolni,a fűtése kiválló. Hátul sajna nem sok hely van,de hát ez van. (én elöl ülök) :)) A 170cm magasságommal simán elférek. 180-190cm embereknek nem igen ajánlom,mert nekik már igazán szűkös lenne. A 8 literes fogyasztását sokallom egy 1,1-es mocihoz,de erről tehet az új kipufogó is szerintem. Hát a futoműve lehetne jobb is mert néha igen zötykölődös,és a motorhang is nagy 120körül de amugy nagyon jo kis autó. Városban meg lehet vele lepni még egy két nagyobb tesot is akik csak bambulnak,hogy hova tüntem előlük,ez köszönhetö a vw-nek.
Tegnap sajnos totálkáros lett :( belém jött valaki.
ketten ültünk az autóban és karcolásnélkül kiszáltunk belőle!
Az utolsó útja volt de megvédett minket az élete árán is!
Egyszer kétszer hagyott cserben a karburátor hibája miadt, de ezenkívül mindig pöccre indult, és hibátlanul ment!
az egyik képen látszik hogy valami vacak mellet vagyok,de nem annak ment neki csak pont mellé csúszott az ütközéstől!
Tegnap sajnos totálkáros lett :( belém jött valaki.
ketten ültünk az autóban és karcolásnélkül kiszáltunk belőle!
Az utolsó útja volt de megvédett minket az élete árán is!
Egyszer kétszer hagyott cserben a karburátor hibája miadt, de ezenkívül mindig pöccre indult, és hibátlanul ment!
az egyik képen látszik hogy valami vacak mellet vagyok,de nem annak ment neki csak pont mellé csúszott az ütközéstől!
__________________________________________________________________________
Második autóm.
Kétütemüböl ültem át e masinába. Elöször amin meglepödtem, az a jóval csendesebb utastér, és a fütés, ami tényleg nagyon jó!
175/70 kg. az ideális soför, másnak kényelmetlen:)
Odafigyeléssel kell használni, mert lelke van a drágámnak:)
Az egyik legkellemetlenebb élményem:
Els? telem autóvezetés szempontjából. Este 10 óra után legurultam a városi strand hatalmas parkolójába, ki akartam próbálni mit is csinál az autó havas, jeges úton.
Pörögtem, csúsztam erre-arra, kézifékes érdekességek...
Egy id? után elindultam hazafelé.
Trabi vagy megsért?dött, vagy nem tom, de egyszercsak 2.-ba való váltásnál eltörött a kuplungbowdenem végén az a kis vacak,
3 km-t toltam éjjel -18 fokban haza...
A mai napig gyomoridegem van a kuplungbowdent?l, de tanultam az esetböl: 3 db. be van készítve a csomagtartóba:))))
Ma már 14 perc a csereid? megállástól indulásig:)
Kombi, jól meg lehet pakolni: Volt már benne mosógép, 7 zsák cement+15 doboz járólap+3zsák csemperagasztó; ilyenkor nagyon kellemes a rugózása:)
Kombi esetében a hátsó ülések eldöntésével kényelmes fekhely alakítható ki:)))
Egyszer ellopták, de meglett...
Új autóra nem futotta, hát elkezdtem rendbetenni...
Új váltó, új kuplung, lengéscsillapítók...
Igen, tudom, hogy ennyi pénzért már lehet autót venni....
De tudom, hogy ez rendben van, bármikor elindul...
A fékhatás lehetne er?sebb, és egy 5. sebesség nagyon hiányzik a váltóból.
6 L átlagfogyastással használom.
Bejártam vele az országot télen-nyáron, es?ben, fagyban...
157 km/h volt a max. sebesség eddig, de a féker? ekkor már szinte nulla: lassít-lassít-lassít... és megáll:)
A javításokkal kapcsolatban az a meglátásom, az utángyártott alkatrészekkel vigyázni kell... jobb a bontott, és nem csak az ára miatt!
A T®abantot a németek gyártották, az utángyártás már itthon készül, sajna látszik is néha a min?ségen:(
Ismer?s berkekben sokan rendelkeznek:
"apuci" autóval,
"a THM csak 19,99% 72 hónapra" autóval
"Befizettem 400 ezret így csak havi 36.990... nem viszel el ósönbe? Nem tudok tankolni..." autóval.
?k szokták kérdezni:
"meddig nyüstölödmég ezt a sz**t?"
Sokáig:))
Amíg nem vesz nekem is egyet valaki, vagy nem nyerem meg a Lottó 5öst:))
(Bár akkor bearanyozva állna a nappaliban...)
Két személynek kényelmes, hátul még nem utaztam:)
Automata biztonsági öv, automata szívató... mi kell még? :)))
A T®abant-feelinghez hozzátartozik a találkozók hangulata is.
Érdemes ellátogatni egy ilyen nemes eseményre, vannak érdekes dolgok:))
http://cix688.uw.hu
És ami szerintem csak ránk jellemzö:
T®abantos összefogás az utakon. Ha baj van megállunk, legyen az T®abant, Wa®rtbu®g, 2 ütem, 4 ütem...
De természetesen másnak is!
Negatív:
Kuplungbowden-szakadás épp ha rohannék,
A hidrot?ke hidegben csattog
Sokáig jár az automata szívató
130 km/h -nál üveghang - hiányzik az 5. sebesség:(
Er?s oldalszélben enyhe billegés
Sok lehet?ség a beázásra
Pozitív:
Alacsony fenntartási költség
Nem túl drága, könnyen beszerezhet? alkatrészek
Gyorsul mint állat -érdi emelked?n elismer? pillantások, amit már csak tükörb?l látok:))
Alacsony fogyasztás
Kellemes f?tés
Könny? parkolás
"igénytelen" :))
Öszegezve:
Meghálája a tör?dést.
Ha odafigyelünk rá, tapasztaljuk, hogy nagyon strapabíró, "igénytelen" járm?.
Én nagyon szeretem:))
Kétütemüböl ültem át e masinába. Elöször amin meglepödtem, az a jóval csendesebb utastér, és a fütés, ami tényleg nagyon jó!
175/70 kg. az ideális soför, másnak kényelmetlen:)
Odafigyeléssel kell használni, mert lelke van a drágámnak:)
Az egyik legkellemetlenebb élményem:
Els? telem autóvezetés szempontjából. Este 10 óra után legurultam a városi strand hatalmas parkolójába, ki akartam próbálni mit is csinál az autó havas, jeges úton.
Pörögtem, csúsztam erre-arra, kézifékes érdekességek...
Egy id? után elindultam hazafelé.
Trabi vagy megsért?dött, vagy nem tom, de egyszercsak 2.-ba való váltásnál eltörött a kuplungbowdenem végén az a kis vacak,
3 km-t toltam éjjel -18 fokban haza...
A mai napig gyomoridegem van a kuplungbowdent?l, de tanultam az esetböl: 3 db. be van készítve a csomagtartóba:))))
Ma már 14 perc a csereid? megállástól indulásig:)
Kombi, jól meg lehet pakolni: Volt már benne mosógép, 7 zsák cement+15 doboz járólap+3zsák csemperagasztó; ilyenkor nagyon kellemes a rugózása:)
Kombi esetében a hátsó ülések eldöntésével kényelmes fekhely alakítható ki:)))
Egyszer ellopták, de meglett...
Új autóra nem futotta, hát elkezdtem rendbetenni...
Új váltó, új kuplung, lengéscsillapítók...
Igen, tudom, hogy ennyi pénzért már lehet autót venni....
De tudom, hogy ez rendben van, bármikor elindul...
A fékhatás lehetne er?sebb, és egy 5. sebesség nagyon hiányzik a váltóból.
6 L átlagfogyastással használom.
Bejártam vele az országot télen-nyáron, es?ben, fagyban...
157 km/h volt a max. sebesség eddig, de a féker? ekkor már szinte nulla: lassít-lassít-lassít... és megáll:)
A javításokkal kapcsolatban az a meglátásom, az utángyártott alkatrészekkel vigyázni kell... jobb a bontott, és nem csak az ára miatt!
A T®abantot a németek gyártották, az utángyártás már itthon készül, sajna látszik is néha a min?ségen:(
Ismer?s berkekben sokan rendelkeznek:
"apuci" autóval,
"a THM csak 19,99% 72 hónapra" autóval
"Befizettem 400 ezret így csak havi 36.990... nem viszel el ósönbe? Nem tudok tankolni..." autóval.
?k szokták kérdezni:
"meddig nyüstölödmég ezt a sz**t?"
Sokáig:))
Amíg nem vesz nekem is egyet valaki, vagy nem nyerem meg a Lottó 5öst:))
(Bár akkor bearanyozva állna a nappaliban...)
Két személynek kényelmes, hátul még nem utaztam:)
Automata biztonsági öv, automata szívató... mi kell még? :)))
A T®abant-feelinghez hozzátartozik a találkozók hangulata is.
Érdemes ellátogatni egy ilyen nemes eseményre, vannak érdekes dolgok:))
http://cix688.uw.hu
És ami szerintem csak ránk jellemzö:
T®abantos összefogás az utakon. Ha baj van megállunk, legyen az T®abant, Wa®rtbu®g, 2 ütem, 4 ütem...
De természetesen másnak is!
Negatív:
Kuplungbowden-szakadás épp ha rohannék,
A hidrot?ke hidegben csattog
Sokáig jár az automata szívató
130 km/h -nál üveghang - hiányzik az 5. sebesség:(
Er?s oldalszélben enyhe billegés
Sok lehet?ség a beázásra
Pozitív:
Alacsony fenntartási költség
Nem túl drága, könnyen beszerezhet? alkatrészek
Gyorsul mint állat -érdi emelked?n elismer? pillantások, amit már csak tükörb?l látok:))
Alacsony fogyasztás
Kellemes f?tés
Könny? parkolás
"igénytelen" :))
Öszegezve:
Meghálája a tör?dést.
Ha odafigyelünk rá, tapasztaljuk, hogy nagyon strapabíró, "igénytelen" járm?.
Én nagyon szeretem:))








